Avbrott i inlägg

Under en dryg månad har jag haft problem med att komma in på min blogg så därför ett längre uppehåll. Nu är det fixat och jag kör igång igen.
Därför är detta inlägg en blandad kompott som innehåller lite av varje.
 
En jättetrevlig kväll med syster yster och hennes sambo när vi åt tacos.
För ett par veckor sedan startade jag upp årets odling av tomater och blommor.
Det blir 12 olika sorters tomater och andra blommor och blader. Jag använder gamla mjölkförpackningar som har plastad insida och kostar 0:-.
Vi är mycket utomhus nu när vädret är härligt och temperaturen dräglig.
Här blev det lite korvstekning hos Rolf och njuta av solen. Vi spelade också spelet "Sanning & Bullshit" som jag köpt på Gekås tidigare. Man får ett påstående som man skall bedöma.
Allt från fakta om Einstein, DNA hos tvillingar, stjärnornas placering och andra konstigheter.
Rolf gillade att säga "Bullshit" med eftertryck.
Korven var god och kinderna fick förbereda sig för kommande resa till solen.
1 Ingela Wenander:

skriven

Härligt att du är tillbaka på bloggen, jag har saknat dig!

Kommentera här: